יום חמישי, 5 בפברואר 2015

ביטוח ישיר מציגה,
איך לעבוד על מבוטחים ולהרוויח מאות מיליונים:


1. לפתוח חברה אחת IDI  לקרוא לה בשתי שמות שונים
900000 וביטוח ישיר  לתת ללקוח שעושה השוואת מחירים את ההרגשה שמדובר בשתי חברות שונות
להתחרות עם עצמה ולסגור אותו עם במחיר הכי זול.










2. לצאת בקמפיין למה לממן סוכן ביטוח?

אם אפשר לממן את הביטוח הישיר המנכ"לים והמוכרנים....

מנכ"ל ביטוח ישיר מרוויח 5,000,000 ש"ח בשנה

נציג מכירות אחרי צבא שעבר קורס של חודש מרוויח:

 100 ש"ח בשעה+ בונוסים + חופשות מפנקות בחו"ל + חדרי אוכל וחדר כושר:









3.  להטריד לקוחות בSMS ובטלפונים ולנסות למכור כמה שיותר :






 •  14/10  10:43
להסיר אותי מרשימת התפוצה חוצפנים!!! 0522301578 למה אני צריכה לעמוד שעה על הקו בשביל זה??????
 הפנייה טופלה   





לינוי שירות לקוחות
 •  15/10  6:02
שרי שלום,
בהמשך לבקשתך הוסרת מרשימת התפוצה שלנו.

חג שמח





Sari Cinamon
 •  15/10  6:10
שגם לא יתקשרו אליי לנייד! עכשיו התקשרו והעירו את בני ביתי! לא רוצה שום קשר איתכם!!





לינוי שירות לקוחות
 •  15/10  6:24




4. לגבות סכומי ביטוח שלא לצורך ולחדש ביטוח על דעת עצמם ולא להחזיר את הכסף:



כשעושים ביטוח בביטוח הישיר כדאי מאוד להקליט את השיחה !!!
אחרת תקבלו חיובים על ביטוחים שלא קניתם ורק בבית המשפט תקבלו את כספכם בחזרה


•  9/11  20:49
שוב פעם יש לי חיוב ללא סיבה???
לפני 3 חודשים 400 ש"ח שקיבלתי בחזרה לפני חודש.
ועכשיו 900 ש"ח????? 
 הפנייה טופלה   





מאיה שירות לקוחות
 •  10/11  7:19
מיכל שלום רב,
פנייתך התקבלה והועברה לטיפול של גורם רלוונטי בחברתנו.
בברכה





מאיה שירות לקוחות
 •  10/11  15:56
מיכל שלום,
נמסר לנו כי שוחחת עם נציג חברתנו בעניין פנייתך ועודכנת בצעדי המשך בטיפול.
בברכה





מאיה שירות לקוחות


 ובסוף שצריך לקבל שירות באמת ויש תביעה נתקעים בשירות קולקל ומסורבל:






 •  18/9  13:46
תודה לכם שהראיתם לי מבעוד מועד איזה בלאגן יש בשירות לקוחות שלכם, אחרי שבוע של התקשרות איתכם הבנתי שאם יקרה לנו משהו, חס וחלילה, עדיף להיות מבוטח במקום אחר.
 הפנייה טופלה   





לינוי שירות לקוחות
 •  21/9  5:12
ענבל שלום,
פנייתך התקבלה והועברה לגורם הרלוונטי, נציגנו יצור עמך קשר בהקדם. 





מאיה שירות לקוחות
 •  21/9  11:58
ענבל שלום רב,
נמסר לנו ששוחחת עם נציג חברתנו וקיבלת מענה לפנייתך. יודגש כי כאשר מדובר בהצגת עבר ביטוחי ממדינה אחרת, עליה לעמוד בקריטריונים שנקבעו ע"י החברה לצורך קבלת האישור.
בברכה. 

 •  17/9  18:23
אלוהים , שבועיים לקוחה שלכם - לא ראיתי כזה חלם מימיי . איזה שירות רעולחשוב שמדובר בביטוח של המשפחה שלי ולא בזוג נעליים , הלואי ומשיהוא עם יכולת להבין משהו היה מתקשר אליי ועוזר לי במסע המייגע אצלכם . איה לב צוקרמן
 הפנייה טופלה   





מאיה שירות לקוחות
 •  18/9  8:13
איה שלום,
נמסר לנו כי שוחחת עם נציג חברתנו בעניין פנייתך, קיבלת מענה לשלאותיך וכן בוצע תיאום ציפיות בנוגע לטיפול המשך.
בברכה





•  17/9  5:01
נתקעתי עם הרכב!! אמצע הלילה!! אני מתקשרת להזמין גרר והפקידה אומרת לי שזה לא מופיע! נתתי לה את מספר ת.ז שלי ועולה לה שם אחר!!!!
נותנת לה מספר רכב... וברכב לא מופיע!!
מה עושים עכשיו?!?!
ומה שהכי יפה בכל הסיפור הזה הוא שגררנו את האוטו לפני כחודש!!!
 הפנייה טופלה   

עזבו אותכם גימיקים ביטוח עושים רק אצל סוכן ביטוח "שוקה" 

www.shukabit.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה