יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

אלפי לקוחות עוזבים את הביטוחים הישירים וחוזרים ל"שוקה"

חוזרים לשוקה: המבוטחים הישירים מבטלים ביטוחים וחוזרים לשוקה

1.      כך עובדת שיטת המצליח של הביטוחים הישירים:
 לפתוח שני מותגים לראשון לקרוא 9,000,000 ולשני  לקרוא ביטוח ישיר הלקוח שחושב שעשה השוואת מחירים לא יודע ששני המותגים שייכים לאותה חברת ביטוח איי. דיי. איי
2.      משתלם לעבוד בביטוח הישיר:
בזמן שצוחקים על שוקה שטס למלדיבים עובדי החברה טסים לטיול מאורגן על חשבון המבוטחים לניו יורק,

המבוטחים גם ממנים מוקדן טלפני יוצא צבא שעבר קורס של חודש, ממודעות דרושים של החברה עולים הנתונים הבאים שכר של מוקדן בביטוח חיים 100 ₪ + בונוסים ללאה הגבלה, כנראה יותר גבוהה מהשכר של "שוקה".

3.      להתחייב לתת 100 שקל למי שמקבל הצעה זולה יותר מחברה אחרת ואז לנתק בפנים :
פבל לקוח מאוכזב: "קיבלתי הצעה זולה ב-600 ₪ מחברות הביטוח מנורה כשהמוקדן של 9 מיליון לא יכל להשוות את המחיר אז במקום לשלוח לי 100 ₪ (כפי שהם מתחייבים ) בחר המוקדן לנתק לי את הטלפון בפנים"

4.      לחייב לקוחות על מוצרים ותכונית שהם לא קנו ומוצרים שהם לא מבינים ולא צרכים:  
יפעת מוקדנית לשעבר בביטוח ישיר: "היינו  משחילים  את צירוף המילים "הפוליסה מאושרת" הלקוח לא שומע את זה בכלל או שומע אבל לא מבין מה זה אומר. היינו עושים את זה עם לקוח קיים שחתום על פוליסה אחרת כך שיש במערכת את אמצעי התשלום שלו הוא ישים לב רק אם יבדוק את האשראי

6        הלקוח דורש להוריד את המחיר? להוריד את הכיסוי הביטוחי או להגדיל את ההשתתפות העצמית
יפעת מוקדנית לשעבר: "בתור נציגים היינו יכולים להוריד מהפוליסה שלו המון דברים חשובים הכול כדי להוזיל עליות הלקוח לא מבין בביטוח ולא מודע לזה בכלל"
7        להמציא תירוצים כדי לדחות תביעות:  שיטת המצליח אם תגיעו לבית משפט תזכו אבל למי שאין כוח ללכת לבית משפט לא תמיד יקבל פיצויי מלא
8        להפנות לקוחות למוסך לא מורשה: הנציגים בביטוח ישיר מקבלים בונוסים יפים על הפניות למוסכי הסדר של החברה הם לא מכירים את המוסך ולא יודעים אם הוא מוסך מורשה לטפל ברכב, תיקנת את הרכב החדש במוסך שלא מורשה הלכה האחריות על הרכב
9        עשית תאונה? מסכת הייסורים התחילה....
שי לקוח מאוכזב: "מסתבר שהמהירות והיעילות שלהם טובה רק כדי למכור לי ביטוח, כי כשעושים תאונה אחרי שממתינים מיליון שנה על הקיו, מגיעים למוקד "איסוף הודעות" ושם מבטיחים לחזור אליכם כי ישי עומס... מיותר לציין היום לא חזרו
.

לחדש ביטוח ללא הסכמת המבוטח להתעלם משיחות ולא להחזיר את הכסף: יובל לקוח מאוכזב: "קיבלתי הצעה זולה בהרבה ועברתי לסוכן, להפתעתי גילתי שחברת הביטוח הישיר  חידשה לי את הביטוח המקיף לרכב ללא הסכמתי לאחר שיחה עם נציג (שדרש ממני להוכיח שאני מבוטח במקום אחר) אמר לי שטעויות קורות ושמחובתי לבדוק את דף החשבון שלי , רק לאחר חצי שנה עשרות שיחות ואיומים בתביעה קיבלתי את הכסף בחזרה".

אם אתה רוצים כיסוי אמיתי במחיר המשתלם ביותר, פנו לשוקה ביטוח:
·         כל לקוח אצלנו VIP  ניתן לפנות בסלולרי או בWHATSUP  ולקבל מענה מיידי,
·         אצלנו הכול שקוף הקלטה של השיחה נשלחת ללקוח לאחר סיום העסקה
·         כל שנה מכרז בין חברות הביטוח המובילות למציאת המחיר המשתלם ביותר
·         ניסיון של מעל 40 שנה בהתנהלות  מול חברות הביטוח
·         אנו מייצגים אלפי לקוחות ודואגים להם גם בזמן תביעה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה